Èxit de la campanya “Aquest Nadal, tria moneda local”
Després de prop d’un mes de funcionament de la campanya promocional de la moneda local, la Rosa, s’han bonificat 10.889.55 euros i s’han registrat 474 usuaris.
Després de prop d’un mes de funcionament de la campanya promocional de la moneda local, la Rosa, s’han bonificat 10.889.55 euros i s’han registrat 474 usuaris.
Des de l’Ajuntament es destina un total de 20.000 euros en concepte de bonificacions i, a falta de dos mesos de cloure el període promocional (s’acaba el dijous 29 de febrer de 2024), s’han bonificat més de la meitat dels diners destinats a la promoció de la Rosa, un circuit de Moneda Local que té per objectiu incrementar el consum local a la ciutat, generant circulació de diners en el comerç de proximitat. Des del desembre de 2022 fins al 29 de desembre de 2023 s’han bescanviat 36.298.50 euros a Roses amb un import en compres de 22.718,57 euros.
Amb els lemes "Aquest Nadal, tria comerç local" i "Aquest Nadal, tria moneda local" des de la regidoria de Comerç s’ha volgut incidir tant en les compres de quilòmetre zero com en la promoció de la moneda local, així com en promoure les descàrregues de l’App de la Rosa. A més, s’han instal·lat carpes informatives en espais especialment concorreguts, com la plaça del Vuit de Març (amb la pista de patinatge com a pol d’atracció comercial) o la plaça de les Roses, amb la Caganer Experience de reclam.